Een vakantie-afscheidsgroet - Reisverslag uit Leiden, Nederland van SNLT Keulen - WaarBenJij.nu Een vakantie-afscheidsgroet - Reisverslag uit Leiden, Nederland van SNLT Keulen - WaarBenJij.nu

Een vakantie-afscheidsgroet

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg SNLT

28 September 2007 | Nederland, Leiden

Hallo allemaal,

Het zit er weer op...onze prachtige 2 maanden durende reis is ten einde. Wat hebben we veel gezien, gedaan en genoten!

De laatste dagen zijn omgevlogen en hebben we al luierend in onze villa bij het zwembad doorgebracht. De dames van de roomservice hebben het maar druk gehad met ons ;-). Wat kleine uitstapjes gedaan naar Kuta (shoppen) en Sanur (langs 't strand wandelen en eten). Ook nog een avondje doorgebracht met onze Indonesische vrienden uit Jimbaran.

Woensdagavond vlogen we vanuit Bali naar Kuala Lumpur en daarna hadden we de nachtvlucht vanuit KL naar A'dam. Redelijk geslapen onderweg, dus hopelijk valt de jetlag mee... Donderdagochtend zijn we om 6.30 uur weer geland op Schiphol, waar opa Gerard & oma Yvon ons verwelkomden met ballonnen en warme jassen (geen overbodige luxe na die 33 graden in Bali...). Thuis in Leiden wachtten opa Ton & oma Susan met koffie,thee,sap en lekkers. Wat een warme thuiskomst!

En nu dus uitpakken en opruimen...raar gevoel. We lopen nog op twee aparte benen: eentje is nog met vakantie en de andere begint weer te aarden in Leiden. Vannacht om 4.30 uur waren we allemaal klaarwakker, maar gelukkig hebben we het kunnen rekken tot 8 uur. Zou mooi zijn als we snel het hollandse ritme weer te pakken hebben. Maar tegelijkertijd willen we ook graag het heerlijke vakantiegevoel nog even vasthouden. Dinsdag begint het werk weer voor ons allebei en maandag gaat Luca weer naar school. We zijn benieuwd hoe het de jongens (en ons) vergaat bij het afscheid, na twee maanden fulltime aandacht!

Bij deze dus een afscheidsgroet aan alle meelezers. Wij hebben het erg leuk gevonden om jullie iets van onze belevenissen te laten lezen en zien. En dank voor alle leuke reacties!

we zien elkaar snel weer,
veel liefs,
Sergio Natalie Luca en Thymo

• 28 September 2007 - 13:44

Sylvia:

Erg jammer dat het weer voorbij is... maar wel een heel mooi avontuur om aan terug te denken en na te genieten! Het was erg leuk om jullie de afgelopen weken te volgen via deze site en ben erg benieuwd naar al jullie verhalen en foto's!

Tot snel!!

Dikke kus,
    Syl

• 04 Oktober 2007 - 13:16

Marijke:

Wat jammer dat we jullie gemist hebben afgelopen weekend! Geen mondelinge verhalen kunnen horen dus, maar wel de twee laatste maanden jullie een beetje gevolgd. Erg leuk.
    Veel sterkte met het weer wennen aan het leven hier en de plichten! Hopen jullie de volgende keer in Maastricht te zien.
    Liefs
    Chris en Marijke