De grote reis is begonnen! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van SNLT Keulen - WaarBenJij.nu De grote reis is begonnen! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van SNLT Keulen - WaarBenJij.nu

De grote reis is begonnen!

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg SNLT

03 Augustus 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

1-5 augustus '07
Hallo allemaal,
Vanaf een klein eilandje aan de Oostkus van Maleisie sturen we een kort berichtje. Het gaat GOED! Prima reis gehad en de kids hebben het allemaal wonderbaarlijk goed doorstaan. Luca heeft nog iets geslapen in het vliegtuig, maar Thymo vond dat er geen nacht bestond en drentelde door het gangetje heen en weer. Die is dus gisteren helemaal ingestort en heeft intussen zijn slaapachterstand weer ingehaald. Het is heerlijk ontspannen hier. Prima keus om meteen naar de kust te gaan. We zitten in een mooi hutje op palen in een jungle-achtige omgeving, aan het strand. Net een mooie tocht gemaakt door "het bos" met Thymo halverwege in de rugdrager. Verder vooral veel geluierd aan het strandje. Luca is niet uit het water te slaan en vermaakt zich uitstekend met z'n nieuwe zwemband. Heerlijk om zo uitgebreid te kunnen aanteuten met de kids, zonder afleidingen. De boeken zijn pas gisteravond voor 't eerst opengegaan, toen de kids lagen te slapen op babyfoonafstand en Ser en ik van ons drankje genoten onder een rieten dakje met de zee aan de voeten. Kortom, we genieten! Dit weekend weer door naar een volgend plekje, ergens op het vasteland. We zien wel waar de zon ons naartoe brengt!
Veel groetjes en dikke kus, SNLT

• 03 Augustus 2007 - 14:02

Frank Hess:

Wat heeeeeeeeeeeeeeeerlijk allemaal. Wat een leven. Heel veel plezier en ik hou de site in de gaten. Frank

• 03 Augustus 2007 - 20:12

Diny+gerard:

Wij zijn niet zo'n beetje jaloers.....Geweldig de reis die jullie maken. Dikke knuffels voor de twee jongens en een hele goeie reis!!!

• 04 Augustus 2007 - 10:02

Jan En Marijke:

Wat een belevenis voor jullie zo samen met de kinders!
    We blijven jullie volgen. Een hele goeie reis!
    Groetjes van Jan en Marijke uit een zonnig Nederland

• 04 Augustus 2007 - 22:57

Wendela:

Goed te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Hier is het nu 30 graden en weekend, dus in dat opzicht ben ik niet jaloers. Heb vandaag voor het huis lekker in luie stoel een boek gelezen (DaVinciCode).
    Geniet er van! Ik hou jullie (site) in de gaten!

• 05 Augustus 2007 - 10:31

Anke:

Dag lieve SLNT,
    wat een prachtige impressie van een erg verleidelijke omgeving. Ik begrijp dat jullie vieren jullie vieren vieren! sorry.. ik kan het niet laten.Prachtig voor de kids. Het is hier nu ook lekker weer. Eind van de middag gaan we naar het strand.
    Een verre groet en knuffel voor LT,
    Anke

• 05 Augustus 2007 - 11:05

Syl & Vin:

Dat klint echt heerlijk relaxed! we zijn jaloers!!!! vandaag hier ook een dagje 30 graden, dat maakt t n klein beetje goed ;-)
    We zijn benieuwd waar jullie hierna terecht gaan komen!
    Genietze en n dikke knuffel voor de kids!

xx Syl & Vin

• 05 Augustus 2007 - 18:02

Rob & Chantal:

Hoi SNLT!
    Hartstikke leuk zeg, jullie durven, petje af! We blijven jullie volgen vanuit Canada. Groetjes, Rob, Chantal
    Sebastian & Sabine

• 08 Augustus 2007 - 18:39

Arianne, Daan & Gijs:

Hmmmm met je kereltje slapen in een hangmat. Heerlijk je overgeven aan genieten....super!! En het verblijf ziet er ook als een plaatje uit...
    Liefs,
    Arianne, Daan en Gijs