Wie zit er nou 4 dagen in Kuala Selangor?! - Reisverslag uit Kuala Selangor, Maleisië van SNLT Keulen - WaarBenJij.nu Wie zit er nou 4 dagen in Kuala Selangor?! - Reisverslag uit Kuala Selangor, Maleisië van SNLT Keulen - WaarBenJij.nu

Wie zit er nou 4 dagen in Kuala Selangor?!

Door: Sergio

Blijf op de hoogte en volg SNLT

26 Augustus 2007 | Maleisië, Kuala Selangor

24-28 augustus '07
Wij dus. Een plaatsje van niks zo'n 1 1/2 uur van Kuala Lumpur waar enkele toeristen (en wat expats uit KL) langs komen om de vuurvliegjes te zien. Wij wilden na 3 steden en stadjes wel even echt relaxen in de natuur en zitten in een lekker huisje in een klein 'resort'. Belangrijkste bezigheden: zwemmen in het zwembad, lezen en spelen. Hooguit 1 uitje per dag. Naar het stadje en met treintje een heuvel op. Zogenaamd vanwege het uitzicht en de door de engelsen aangelegde vuurtoren maar eigenlijk vooral vanwege de grote hoeveelheden nieuwsgierige silver leaf (?) aapjes.
En nieuwe zwembandjes kopen voor Luca. Ook rond ons huisje aardig wat aapjes die de bandjes kennelijk wel leuk speelgoed vonden en er een flinke haal in gemaakt hadden tot groot verdriet van Luca.
Vanavond op pad geweest om met een bootje de vuurvliegjes te bekijken langs de rivier waar de bomen vol flikkerende lichtjes zitten; net kerstbomen! Thymo vond het wel eng in het donker ('beetje spannend!') maar Luca vond het prachtig.
Nog 2 nachtjes hier en dan dinsdag 28/8 naar Jakarta. Luca viel het al op dat we in zo'n ander boek (Lonely planet Indonesie) aan het bladeren waren dus is ondertussen ook wel benieuwd. Vroeg vanavond of we wel nog eeen keertje terug gaan naar Maleisie want hij vindt het wel leuk hier.
Wie weet!
Liefs
SNLT

• 27 Augustus 2007 - 11:00

Anke:

hallo hallo...
    dat wordt dus niks meer in de Artis!
    OK dan maar in zee zwemmen, is dat nog wat? Ralph en Nynke zijn inmiddels verslaafd aan zee en strand bij Castricum.
    Ik had een paar messages gemist, maar heb ze nu allemaal weer ingehaald. wij zijn ook NIET jaloers, gaan gewoon zelf ook op vakantie, door Frankrijk en dan in ons onvolprezen Syalles berggehucht. Het wordt ook wel tijd na zo'n inspannend jaar.
    De 20e september zijn wij weer terug. Dan heb ik dus veel bij te lezen.
    Tja, wat nog te melden? Dat Pronk hoog op de nominatie staat om voorzitter van de PvdA te worden, dat het kabinet waarschijnlijk toch gaat bezuinigen, ook tenlaste van de minst draagkrachtigen, en zo nog wat Nederlands gedoe. Het wereldnieuws zal ik maar even achterwege laten.
    We zien wel weer uit naar jullie thuiskomst! Dus geniet!
    Anke

• 27 Augustus 2007 - 20:31

Jl,c,t En F:

we zoeken het even voor jullie op......
    ajax-heereveen 4-1
    az-vitesse 1-2
    robben naar real madrid
    van der vaart wil graag naar valencia, maar dat is nog een heikel punt.... sylvie moet nog haar taalcursus afmaken.....
    feyenoord heeft met 5-0 gewonnen van een andere club, zelf verzinnen welke
    verder hebben wij hier geen aapjes of olifantjes gezien, maar wel een enorme grote spin.
    veel liefs, jl, c, t en fie

Wendela:

Mijn reacties worden niet geplaatst.

Wendela:

Leuke foto's! Hier in NL ook alles goed. Het is zelfs mooi weer! Van het weekend op de racefiets naar kantoor gegaan, kijken of er nog wat workeholics aan het werk waren. Maar nee hoor, Sergio is met vakantie:P

hehe, nu wel.