Jarig in de tropen! - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van SNLT Keulen - WaarBenJij.nu Jarig in de tropen! - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van SNLT Keulen - WaarBenJij.nu

Jarig in de tropen!

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg SNLT

30 Juli 2009 | Vietnam, Hoi An

Hallo allemaal,

Bedankt voor alle felicitaties die ik vandaag ontving!! Zowel per sms als per mail. Hartstikke leuk om te ontvangen, ben ik toch nog wat extra jarig hier. De mannen hebben me wel verwend hoor! De dag begon in de slaapbus van Nha Trang naar Hoi An. In Nha Trang zijn we 1 nachtje geweest, zodat Ser een duiktrip kon doen (en de rest snorkelen). Daarna weer door met de reis. Aangezien de nachttrein al vol was, zijn we uitgeweken naar de nachtbus, wat een ervaring op zich was. De bus is volgebouwd met stapelbedjes, drie per rij, met twee gangetjes ertussen. We lagen helemaal achterin en hebben dus lekker meegehobbeld op onze bedjes. De kids vonden het prachtig, zij pasten dan ook gemakkelijk in hun bedje. Voor ons was het iets krapper, maar toch best aardig geslapen. Vreemde gewaarwording om 's ochtends om half zeven gewekt te worden door een buschauffeur ;-)
Vervolgens stond er al een brommermannetje te zwaaien met een naambordje van Luca&Thymo, hij kwam ons namens het hotel ophalen bij de bus. Wat een service! We konden de kamer al in en hebben eerst eens uitgebreid gedoucht. Na het mazelenverhaal van Paul (had hij in zo'n bus opgelopen) en het idee dat er honderden mensen voor jou in dat bedje hebben liggen zweten, zorgde bij Ser voor flink wat smetvrees, haha. Alle kleren moesten meteen naar de wasserette, daar was het zowiezo wel weer eens tijd voor. Verder lekker rondgelopen door Hoi An vandaag, erg mooi UNESCO stadje. Met een heerlijke patisserie waar we een verjaardagstaartje genuttigd hebben. Bijna net zo lekker als die taart in Antigua, Sabine ;-)

Vanavond uitgespat met een heerljk diner op kosten van Ton&Susan, dank voor dit kado! En ook de mooie armband van YenG staat goed!
Van de kids heb ik nog een mooie tas gekregen en door Ser was ik al verwend met een prachtig netbookje, waar we dagelijks veel plezier van hebben hier. De kids spelen er zo nu en dan een spelletje op. Zo ook vanmiddag, toen ik een 'facial' kreeg en Ser een 'full body massage' van twee keurige dametjes, op onze hotelkamer. Luxe idee, maar de locals doen dat hier dagelijks. Die zitten het liefst de hele dag in de massagestoel. Wij genieten lekker mee. En de kids intussen dus fijn mario-sonic'en op de netbook.

Morgen weer nieuwe avonturen, nu maar eens lekker gaan slapen.

• 30 Juli 2009 - 19:12

Claudine En Jl:

En dus ook proficiat van ons natuurlijk!
    Liefs,cjltfl