Luca's belevenissen - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van SNLT Keulen - WaarBenJij.nu Luca's belevenissen - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van SNLT Keulen - WaarBenJij.nu

Luca's belevenissen

Door: Luca

Blijf op de hoogte en volg SNLT

06 Augustus 2013 | Thailand, Kanchanaburi

Op Koh Samed was het heel erg leuk. Je kon er heel goed zwemmen in de zee of in het zwembad. In ons hotel waren niet veel Nederlanders wij en nog een gezin waren de enigen Nederlanders. We gingen ook nog een hele dag op een quad rijden ik zat bij mama op de quad. Ik heb zelf een heel groot deel gereden, Dat was heel erg leuk. In Kanchanaburi hebben we een tocht van 7 watervallen gedaan, in het water onder aan de waterval zaten allemaal van die visjes die aan je voeten gaan eten. Dat voelden heel raar. We slapen nu op een vlot op de River Kwai. Gister zijn we met een brommer naar de de brug over de rivier geweest. Ook hebben we al heel veel vervoersmiddellen gehad: vliegtuig, bus, mini bus, stuitertaxi, boot, tuk tuk, normalen taxi, qwat en de brommer.

• 07 Augustus 2013 - 22:29

Anke Kooke:

Dag lieve mensen.
    Wat mooi om in een grote stad rond te kijken en van alles te proberen.
    En dan komen er ook allerliji ervaringen bij de zee, watervallen en de bomen met de aapjes. Mooie belevenissen van Luca... en allemaal, denk ik.

Het is hier nu niet meer zo warm met een beetje regen.
    Tot gauw, veel plezier,
    Anke

• 07 Augustus 2013 - 23:03

Opa Gerard:

Hoi Luca,
    Wat een leuk verhaal heb je geschreven. Jullie worden echte vervoersspecialisten. Lijkt me ook wel wat om op zo'n qwat rond te scheuren!!!! Veel plezier op het vlot en tot later.
    Een koppie van Poekie en Siepie en ...... oma.
    Doeiiiiiiiii

• 08 Augustus 2013 - 01:17

Marijn En Hidde:

Hoi Luca en Thymo. Het was een leuk verhaal. Wij zouden ook wel bij die waterval willen zwemmen. Wij hebben af en toe een ook zwembad op de campings, maar daar zit soms wel heel veel chloor in. Overal waar wij komen zijn best veel Nederlanders en